
Akademija održivog razvoja 2024.
ODRAZ je od ožujka do lipnja 2024. proveo četiri dvodnevna trening-bloka Akademije održivog razvoja za nastavno/nenastavno osoblje i projektne partnere u projektu Održiva istina.
Akademija održivog razvoja je bila interaktivna edukacija o održivom razvoju i klimatskim promjenama, organiziranju zajednice, demokratskoj građanskog kulturi, pravednoj tranziciji, važnosti suradnje i partnerstva, osobnom razvoju putem komunikacijskih vještina, promidžbi i vidljivosti, ulogama sektora u društvu i sl.

Cilj Akademije bio je doprinijeti aktivaciji nastavnika i partnera u razvoju kompetencija, aktivnog sudjelovanja te razotkrivanja dezinformacija u području održivog razvoja.
Datumi održavanja Akademije:
- blok: 7. i 8. 3. 2024.
- blok: 18. i 19. 4. 2024.
- blok: 23. i 24. 5. 2024.
- blok: 6. i 7. 6. 2024.
Teme Akademije bile su:
- Održivi razvoj danas
- Globalni ciljevi održivog razvoja
- Klimatske promjene i rješenja za održivu budućnost
- EN-ROADS simulator
- Dezinformacije u području održivog razvoja i klimatskih promjena
- Društvo – okvir u kojem živimo
- Sektori u društvu i njihova uloga, suradnja i međusektorsko partnerstvo
- Socijalni kapital i njegova uloga u zajednici
- Dobro upravljanje na lokalnoj razini
- Sistemsko razmišljanje i strateško predviđanje
- Medijska pismenost i dezinformacije
- Komunikacijske vještine i osobni razvoj
- Osobno vodstvo i postavljanje ciljeva
- Psihologija uspjeha
- Načela organiziranja zajednice
- Održivi lokalni razvoj i organiziranje zajednice
- Praktični modeli organiziranja zajednice
- Analiza zajednice
- Greenwashing
- Društveno korisno učenje
Akademija održivog razvoja provodila se u sklopu projekta Održiva istina. Cilj projekta je jačanje otpornosti društva na dezinformacije smanjenjem količine dezinformacija, misinformacija i lažnih vijesti u javnom prostoru, jačanje informacijske pouzdanosti i sigurnosti kod konzumiranja medijskih sadržaja i korištenja društvenih mreža, jačanje kvalitete novinarstva i vjerodostojnog izvještavanja i jačanje medijske pismenosti.
Više o projektu pročitajte OVDJE.