OSTAVI DOBAR TRAG – Fundraisingom do financijske otpornosti
U okviru programa “Ostavi dobar trag”, ACT Grupa u suradnji s Erste bankom i Panda komunikacijama omogućit ce edukacijsku i mentorsku podršku s ciljem unapredjenja kapaciteta za fundraising, s fokusom na razvoj i upravljanje proizvodima, marketing i komunikacije i inovativne načine financiranja. Rok za prijavu je 25. studenog 2022.
Organizacijama će biti poboljšani kapaciteti za fundraising, s fokusom na inovativno skupno financiranje, upravljanje proizvodima i utjecajem te marketing i komunikacije.
Traži se 11 organizacija koje će biti dio programa, a od kojih će jedna dodatno primiti individualnu mentorsku i komunikacijsku podršku vrijednu 8.000 EUR za provedbu svoje fundraising kampanje
Tko se može prijaviti?
Neprofitne organizacije s pozitivnim društvenim utjecajem koje već imaju ili razvijaju proizvod ili uslugu za neko tržište. Organizacija mora biti upisana kao “aktivna” u Registru neprofitnih organizacija, poslovati u skladu s važećim zakonima te ne smije biti u blokadi, stečaju ili likvidaciji. U program podrške bit će odabrano 11 neprofitnih organizacija.
O programu
Cilj programa podrške “Ostavi dobar trag” je unapređenje financijske otpornosti neprofitnih organizacija. Organizacijama će biti poboljšani kapaciteti za fundraising, s fokusom na inovativno skupno financiranje, upravljanje proizvodima i utjecajem te marketing i komunikacije.
U edukacijskom dijelu programa obradit ćemo teme poput impact strategije, teorije promjene, mjerenja i upravljanja društvenim utjecajem, analize financijskog zdravlja, razvoja poslovnog modela, razvoja fundraising strategije i razvoja modela inovativnog financiranja (npr. skupno i korporativno financiranje). Objasnit ćemo zašto su komunikacijski plan, storytelling, odnosi s javnostima nužni za uspješnu provedbu fundraising strategije.
U mentorskom dijelu, u individualnom radu, dat ćemo podršku razvoju teorije promjene, poslovnog modela, fundraising strategije, fundraising kampanje i komunikacijske strategije. Dodatna individualna mentorska i komunikacijska podrška u vrijednosti 8.000 EUR bit će osigurana jednoj neprofitnoj organizaciji s najbolje razvijenom fundraising kampanjom.
Na kraju programa, svim sudionicima programa bit će podijeljeno iskustvo i tehnički detalji provedbe najbolje fundraising kampanje – kako bi same mogle pokrenuti kampanju, slijedeći pobjednikov trag.
Kriteriji odabira za sudjelovanje u programu
U program podrške će biti odabrano 11 neprofitnih organizacija prema sljedećim kriterijima:
- društvena korist projekta,
- sposobnost tima i organizacije za provedbu projekta i kampanje,
- uvođenje inovacije ili poboljšanja proizvoda ili usluge,
- jasno definirana ideja, ciljevi, rokovi i očekivani rezultati kampanje.
Kriteriji odabira dobitnika mentorske i komunikacijske podrške u provedbi kampanje
Odabir najbolje kampanje bazirat će se na kvaliteti i investicijskom prijedlogu pripremljene kampanje. Najbolja kampanja dobit će individualnu mentorsku i komunikacijsku podršku Panda komunikacija, dok će četiri kampanje na listi iza najbolje dobiti pristup ERSTE NGO Akademiji ili daljnjoj podršci ACT Grupe.
Selekcijski proces
Prijave za sudjelovanje u programu vrednovat će Selekcijski odbor sastavljen od jednog predstavnika svakog partnera programa. Najbolju kampanju odabrat će žiri sastavljen od predstavnika partnera i podupiratelja programa na otvorenom događaju prezentacije kampanji.
Objava rezultata
Imena 11 odabranih sudionika Programa bit će objavljena na web stranicama ACT Grupe i Erste banke po završetku prijavnog procesa, najkasnije 30. studenoga 2022. godine.
Izvor: https://act-grupa.hr/ostavi-dobar-trag
Imena 11 odabranih sudionika Programa bit će objavljena na web stranicama ACT Grupe i Erste banke po završetku prijavnog procesa, najkasnije 30. studenoga 2022. godine.
Ostvari dobar trag – o programu
Ka