Edukacija za lokalno upravljanje i razvoj

Po prvi puta u Hrvatskoj je pokrenuta edukacija usmjerena na jačanje kapaciteta zaposlenika i izabranih predstavnika u jedinicama lokalne samouprave

U lipnju i listopadu 2004. dvadesetak sudionika učilo je o:

  • pravnom okviru lokalne samouprave
  • decentralizaciji
  • stvaranju partnerstva
  • praktičnim pitanjima lokalnog upravljanja
  • upravljanju proračunom, financiranju lokalnih projekata
  • planiranju za održivi razvoj na lokalnoj razini
  • transparentnosti i sudjelovanju javnosti
  • postupku od vizije i strategije do projekata i akcijskih planova

    • Tko je sudjelovao u edukaciji?

    Predstavnici lokalne samouprave i donositelji odluka na lokalnoj razini koji žele unaprijediti razinu planiranja i upravljanja u svojim zajednicama.

    • koji rade na razvoju svoje zajednice i pokretanju lokalnih resursa
    • koji žele steći nova znanja i vještine zajedno s 20-ak ljudi iz cijele Hrvatske
    • koji su zaposleni u lokalnoj samoupravi ili nekoj drugoj javnoj instituciji


    Cilj edukacije

    Povećati znanja i vještine 20-ak predstavnika lokalne samouprave i donositelja odluka o temama za kojima se iskazala potreba kroz istraživanja koja je proveo ODRAZ te druge organizacije u nekoliko hrvatskih zajednica, a u cilju boljeg planiranja i upravljanja na lokalnoj razini.


    Edukacija se sastojala od:

    • prezentacija i tematskih predavanja,
    • primjera dobre prakse upravljanja i održivog razvoja,
    • pregleda postojećih državnih mehanizama financiranja lokalne samouprave, pravnog okvira za lokalnu samoupravu i pravaca razvoja lokalne samouprave u Hrvatskoj i sl.
    • radionica putem kojih su polaznici stekli znanja i vještine o upravljanju projektnim ciklusom (od procjene potreba do akcijskog plana i proračuna).


    DONATOR
    : Veleposlanstvo SAD-a u Zagrebu; Ministarstvo zaštite okoliša i prostornog uređenja;GTZ te The Urban Institute koji je provodio Projekt lokalne samouprave, financiran od USAID.

      Pin It on Pinterest

      Share This